hvala Vam na poklonu.

by mesečarka91.

1dae0875b62aba4c67aa820c65bee7b4

25. rođendan.

U ovim prilikama, i sličnim neprilikama, najradije se sakrijem,
i ćutim… jer nema se tu šta puno reći u odbranu godinama koje
bez našeg pristanka, prolaze! Još jednu ostavljam za sobom!
Ne brojim ih više, teška je to rabota, traženje igle u plastu sena,
traženje nove krivine koja nam ruži čelo, usne, i umara pogled.

Danas glumim licemera, i uzela sam najiskreniji osmeh za obmanu,
zahvaljujem se mehanički na sve čestitke i najbolje želje…
koje bi trebale da mi se ostvare sada kada sam prekoračila taj prag,
četvrtinu veka. I ne volim kada je sva ta pažnja usmerena ka meni!

Ja bih danas, sve meni drage ljude, odvela iz tmurnog Januara,
na neko daleko, toplo, mirisno mesto. Da se smejemo i pijemo.
Da im pokažem koliko su mi bitni, i da veći poklon od njih
ne mogu sebi priuštiti. Sreća je imati Vas, tako različite i lude.

