pupa libera.

by mesečarka91.

tumblr_lsjl2lw5651qfze4lo1_500_large

Stari, oronuli zidovi nepoznate sobe, izgubljeni delovi noći, i višak vilinske prašine. Ko su ovi ljudi? Gde su me ove lude noge dovukle? Buđenje uz lošu kafu, u nedostatku zvuka dopuštam da mi glavom odjekuje Nik Kejv u totalnoj disharmoniji. Tražim sebe, da se prepoznam, dugo zagledana u prelepe, hladne oči dečaka. Tražim sebe, u gustom, oporom dimu koji obavija i steže moja rebra. Nedelja je odavno prisutna na sceni. Nejaki zraci februarskog Sunca se podmuklo uvlače u svest, i daju sve od sebe da rasvetle detalje od sinoć. Grubo zatvaram oči, i pokušavam da izbegnem razgovore koji se vode oko mene. Kada je od mene ostalo samo ovo? Ili je ovako bolje? Možda vremenom izbledim… Volim ovaj potpuno nepoznati oblik gašenja duha i tela. Desetine propuštenih poziva, i zabrinutih poruka vraćaju u stvarnost. Kako mogu biti toliko sebična? Kako oduvek mogu biti ovakva…
Negde su porodice na okupu, i sve je izvesno, sede za trpezom jer red i tradicija tako nalažu. Ulice su puste, ne prepoznajem kraj, ne prepoznajem grad. Hodamo rame uz rame i pokušavam da održim korak, dečak prelepih očiju, slepac vodi slepca. Mada iskreno sumnjam da je stvaran. Možda je neki od mojih davno izgubljenih imaginarnih prijatelja isplivao na površinu. Potpuni stranci bez teme za razgovor, ali osmehnuti, kao da znamo nešto više. Nešto malo više od ovog pustog predela, i napuštenog srca. Poznajemo zvuk, u zvuku se poznajemo, jer ritam gospodari tamo gde razum zastane. Nosim muziku kao beleg, nosim sramotu kao orden.
Plačem u naletu besa, jecam, gola u kadi, bes i sramota… ali kao i uvek, sve bih to uradila ponovo jer su to neki porivi jači od mene, jači i od onih koji su jači od mene. Porivi preteški, sidro vezano za moju nogu koje nikada neće voditi na svetliju stranu. Ne želim sebi da rušim reputaciju, jer sam u ovoj priči ja oduvek bila negativac. Bežim, skrivam ovo slomljeno telo, krevet je uvek bio tu za mene. Sigurna kuća gde se ne mogu pronaći. Sigurna u snu, u svojoj čauri.

