miris žene.

by mesečarka91.

Background of pink cotton candy close up

Aquolina Pink Sugar (2004)

Najranije godine svog života i uspomene iz tog perioda čuvam kroz mirise. Miris prve kupke od lavande, njeno magično dejstvo na moje ljubičaste snove. Miris glazure na torti koju krasi jedna jedina svećica. Prvi sigurni koraci u džemperčiću koji miriše na mamine čarolije. Šareni karusel, konjići koji poigravaju i miris ušećerenih jabuka. Prva simpatija koja miriše na kamilicu. Prva strasna ljubav koja miriše na otvoreno nebo i žitno polje.
Danas sam ugledala poslednje kapi u flašici parfema koji me prati, bez prestanka, tri godine. Morala sam da se uverim u to, listajući dnevnike koje izbegavam u širokom krugu. Jedan daleki dan. Mart 2013. godine, jutro i moje ushićenje što konačno mogu sebi da ga priuštim. Prvi dodir sa kožom mog vrata i prava eksplozija veselosti i vedrine u malom sumornom stanu. Bilo je na prvi pogled dobro živeti u gradu, dve godine kasnije sam pobegla od sve te vreve. Ali simpatična bočica je bila tu da mi daje sigurnost, da sam ja još uvek ja, i da ja još uvek mirišem na sebe. Tada sam bila ta jedna, danas meni potpuno nepoznata osoba koja je tražila pažnju i sigurnost. A ko sam danas? Ovako sva divlja, hirovita i slobodna. Par meseci unazad razmišljam o tome da treba da menjam sam temelj sebe, a taj temelj je moj miris. Moj miris je suština moje ličnosti, a kako se za tri godine izdešavalo par velikih slomova, više sebe ne pronalazim zamršenu i slepljenu u šećernoj vati.
Sanjala sam pre neko veče baštu, negde na orijentu, negde istočno i tropsko, daleko odavde… i belo cveće gde god da pogledam, cveta posle sumraka u izmaglici tamjana. Narcisi, lotosi, beli cvet grejpfruta… Malo zrelija ja, malo udaljenija ja… Sa podnotom one slasti koja čuva da dete u meni ne odraste, ali opet ističe miris žene u nastanku koja to isto dete snažno drži za ruku. Neraskidiva veza, jer moć navike je čudna stvar koja nas vodi kroz život.

