trač partija.

by mesečarka91.

40-h600

Etiketirana sam kao potpuno nezainteresovana osoba, ali između toga šta ljudi misle o meni i onoga šta sam u starnom svetu postoji veliki rascep. Interesuje me sve, po malo od svega, potpuno šarenilo interesovanja. Neko vreme sam nagađala zašto ostavljam potpuno pogrešan utisak, a zaključak je bio da kažem potpuno jasan. Nikada nisam, niti ću ikada praktikovati zabadanje nosa u tuđ život. Mene ne zanimaju tračevi, rekla-kazala, ogovaranja, licemerni ispadi. Mene ne zanima ko je šta, kada i kako radio. Nikad nisam sebi davala tu slobodu, jer su mi činjenice mnogo interesantnije od pukih nagađanja. Tako sam stvorila dubok jaz između sebe i većine prosečnih ljudi. Kada kažem ‘prosečni’ ljudi, mislim na onu vrstu koja vodi neispunjene živote, večito u problemima, bez osmeha, okruženi pogrešnim ljudima koji podržavaju njihovo nimalo zdravo sagledanje moralnih vrednosti. Oni pričaju, i samo pričaju, stalno pričaju. Iste priče, nove verzije već viđenih priča, a koja ja svrha svog tog napora? Ako misle da će na taj način okusiti tračak pravog života, varaju se. Padaće niže, potonuće dublje u ustajalu močvaru u koju su već preduboko zagazili da bi imali vremena da se vrate na obalu. Ispiranje usta tuđim imenom se toliko ustalilo u svakodnevnoj komunikaciji da se danas smatra normalnim oblikom društvene socijalizacije. Kada dvoje ljudi ‘pronađe zajednički jezik’ našli su zapravo samo neku novu osobu po kojoj će da prospu svoje zle komentare. Ali oni ne znaju jednu bitnu činjenicu u svemu tome. Ne znaju da ta ista osoba ‘o kojoj oni znaju sve’ apsolutno nije svesna njihovog postojanja, jer ima pametnija posla.

Evo, ja lično, uživam u još jednoj produktivnoj nedelji koju ostavljam za sobom, jedem sladoled i u glavi premotavam retrospektivu komentara i primedbi upućenih ka meni, ali nikada i nikako u mom prisustvu. Kakvu slast donosi ljudima pričanje iza nečijih leđa? Da li je to fetiš modernog doba? Pametni ljudi, ljudi slobodnog duha mogu samo da se blago nasmeju kada čuju neku novu istinu o sebi od neke treće osobe. Ja sam tračeve o sebi pametno iskoristila, iskovala sam snažan imunitet protiv te zaraze i verujem da će moja savest ostati netaknuta. Kada im ponestane reči, kada se priče o meni izližu i izblede, vadiće se na to da sam egocentrično smeće, a ljudi kojima sam dopustila da me upoznaju smejaće se uz mene na sve to.

A kako priroda nalaže, ovce će uvek da bleje.

