krila.

by mesečarka91.

tumblr_o1xmb6rTCf1qhf8epo1_500

Maleficent: I had wings once, and they were strong. But they were stolen from me.

Bio je to samo još jedan pijani petak pred sam kraj maja,

još jedna prohladna noć bez vremena i prostora.

Mesec kao vodič kroz mračne seoske sokake,

te večeri me nije odveo u snažne ruke stranca.

Zagrljaj i poljupci bez lica pružaju najslađi zaborav!

Eto mene, kako izgubljeno gledam u visinu,

i govorim, pravdam se:

‘Ovo je drugačije’

Bilo je, i opet jeste… Treperavo, spontano i stidljivo.

Moj razum svesno ignoriše to osećanje,

jer mora biti na neki način pogubno za mene.

Ali vino, muzika, i priča… hemija i privlačnost

sve su to konkretne činjenice koje ne rade u moju korist.

Ali panika ima svoju dobru stranu, ponekad,

stiskam kočnicu pre udara,

a beg je uvek pametan izbor.

Čeka me moj dugogodišnji ljubavnik, tamo na jugu,

tirkizan, osunčan i snažan.

Čeka me, i znam da u njemu mogu da se utopim,

i da poletim sa mirisom soli u plućima

miris slobode koju ne mogu da mi ukradu…

