kratak osvrt.

by mesečarka91.

tumblr_n9xg5rxyM51s53r0co1_1280

Treniram snagu volje i sprečavam sebe da se sunovratim u još jednu tipičnu priču koja se kroji oko mene. Stvari od kojih strepim, i od kojih se prividno gadim su moje tajne težnje. Posle dugih meseci koje sam provela u mozganju ‘šta to želim, šta mi nedostaje’ došla sam do nekog polovičnog odgovora. Treba mi Mir… Treba mi da zaustavim ovaj suludi rolerkoster koji me bez prestanka diže i spušta,  makar na jedan dan. Tražim jedan dan da se predam, da budem nečija, bez ujedanja i režanja. Da u miru kuće koju mogu nazvati domom, u kasno predvečerje dremam uz nekog pod prvim zvezdama. Da tišinu prekida samo zvuk disanja i miris sangrije.

Ali nisam te poljubila, niti zagrlila, čak se nisam usudila ni sesti pored tebe. Moje maštarije sam stavila na bezbednu distancu, gde im je i mesto. Nisam spremna za velike korake u tom smeru, i verujem da neću biti još neko duže vreme. Neće ovo biti obična Nedelja. Ovo će biti nedelja za povratak u kolosek. Još jedno veče za pamćenje, veče za preterano glasnu muziku i ispucale poljupce koji mi ne znače puno. Da me jutro zatekne pijanu i nasmejanu, i da zaspim sa slatkim bolom u slepoočnici. U tom malom kutku nema mesta za čežnje, na tom mestu sam čitava i jaka bez druge polovine.

Listam kalendar, nešto više od mesec dana… i uspela sam. Godina bez komplikovanih situacija, bez neprijatnosti. Zatvaram krug i brišem zarez, stavljam tačku.

