novogodišnje želje, u pripremi.

by mesečarka91.

il_570xN.754151588_pi1i.jpg

Večeras me je neki užasno uporan i nepodnošljiv grip zadržao uz monitor. Planski mi je pokvario subotu i odlazak na svirku, pa sam rešila da izvučem maksimum od onoga što trenutno imam. Po ko zna koja šoljica tople čokolade, bele jer to se podrazumeva. Novi The Weeknd album ima neverovatan vajb i na repaet-u je 24/7. Prolazi i još jedna godina, sneg samo što nije, a uz to na pragu su nam praznici. Kao ponosna vodolija, ni rođendan mi nije daleko. To su one ozbiljne pozno-devojačke godine. Po mišljenju svih najbližih prijatelja želja za traženjem muža bi trebala da se podrazmeva, mada mi ni ove godine nije na ‘must have’ listi. E pa, samo da znate: Ja ipak punim tek 26. Ni godinu više. A to što nemam dečka, pa mi svi redom želite da nađem nekog, kako ono ide ‘princa na belom konju’… šta da vam kažem. Jednoroga imam, a princ je skoknuo tetki da odnese lek. Po ko zna koji put iskustvo je mama i kako miss Gaga kaže: ‘I’m singin’ dancin’ in circles, feels good to be lonely’. Po tom pravilu neću kompromise i neću da se menjam, sputavam. Ne mogu više, kao slučajno, da upoznajem tipske muškarce koji u svojim ranim tridesetim drže indeks u ruci, stanuju kod mame, a slobodno vreme provode uz dobri stari džoint. Isto tako ne mogu da svarim megauspešne japijevce, koji po nepisanom pravilu svoje emocije poklanjaju prvo poslu, pa sebi− a vama šta ostane! Priznajem da nije lako biti single, ni u prošlosti, ni u savremenom svetu. Sve nekako ide u paru. Pogotovo u ovo pretprazničko vreme, kako se da primetiti, devojke srljaju otvorenog srca u veze, bez da pitaju sebe, šta će biti kada se sneg istopi, a priroda ozeleni. Šta će biti kada njemu više ne bude trebalo dodatno grejanje. Kad se račun podvuče, nije ni loše ostati single, a kad bude ‘nešto posebno’ desiće se bez naprezanja. Do tada, uživati u neverovatnom osećaju upoznavanju skrivenih delova sebe. Nepristrasno sagledavati svoju snagu u najrazličitijim situacijama. Borba je dobra, uvek poželjna. Pogotovo kada izvučete deblji kraj, i iz nje izađete kao pobednik. Sami, bez ičije pomoći.                                  Srećni kao single…

