u meni se krije nepobedivo leto.

by mesečarka91.

large

U punom jeku decembra, pred sam početak zime i praznika, želim da odlepršam u toplije krajeve. Ja sam jedna od onih zalutalih ptica selica koja večito kasni. Uvek je tako, ustaljeni nalet nostalgije za letnjim noćima. Smeta mi pretpraznička gužva, žurba. Neodoljiva želja da se osamim, i slušam pesmu svog jata protkanu horom zrikavaca u suton. Pesak pod bosim stopalima. Kraj okeana koji grmi i odjekuje poput orkestra u praznoj koncertnoj dvorani. Možda mi baš to nedostaje, zvuk. Kada padne sneg, nastane onaj gluvi muk i jedino što se čuje je zvuk vetra koji tutnji kroz oluke, ili škripanje snega pod nečijim teškim čizmama. Ja sam ljubitelj raskošnih zvukova flore i faune. Ljubitelj pokreta i mirisa zrelog voća. Zimska praznina, i nedostatak boje nisu za mene, jer pokreću lavinu nedostajanja. Nekada sam volela zimu, davno, pre dva, tri života. Sa njim, na zaleđenim ulicama Njujorka. Doček Nove Godine u masi nepoznatih ljudi na Tajms skveru. Sa njim sam volela sve! Kad se osvrnem dva, tri života unazad shvatim da je malo šta ostalo od prvobitne mene. Ljubav i sećanje na njega. Mada, šta je ‘volim te’ u poređenju sa Nama? Sintagma bez pokrića. Nekada smo bili veći od toga, a danas si samo moja uobrazilja, predmet moje imaginacije jer više niko ne veruje u tebe. I često u tom prekomernom nedostajanju odlutam od početne teme. Zamagli mi prvobitni cilj o kom želim da govorim ili pišem. Zato mi je mnogo teže da pišem zimi, rasejana sam, i zamišljena. Tema je bila zvuk. Zvuk prirode, ptica, insekata, zvuk planete, udisaja, izdisaja, smeha, pesme. I naravno, harmonija kojom je sve to povezano u jedno savršeno letnje veče. Možda čak i neki topli avgustovski pljusak u sam smiraj dana. Možda, i samo možda je to avgust davne 1983. I bila sam to prethodna ja, koja te se bolje sećala. Prince je rešio da ispeva svoju toplu, letnju ‘Ljubičastu kišu’ za sve usamljene ljubavnike kroz koje teče čežnja. Pronalazim te u zvuku, i čuvam u njemu.

“When there’s blood in the sky – red and blue = purple… purple rain pertains to the end of the world and being with the one you love and letting your faith/god guide you through the purple rain.”

