čekajući kraj januara.

by mesečarka91.

tumblr_m9lgccktwt1rn2peqo1_500

Trebam ti, ovakva, hirovita, sa nenajavljenim odronima raspoloženja,

zamišljena, potištena, povređena.

Rešavaš me, procenjuješ kao neki otmen komad nakita,

analiziraš me, pratiš mrštenje mojih obrva,

sakupljaš me, sastavljaš komade u raskošni vitraž.

Prihvataš me,

kao neku retku vrstu ptica.

Zadržavaš me,

da cvrkućem pod težinom tvojih usana.

Modra i posustala jutra me pronalaze u tvom krevetu

pronašla sam mesto, prirodno stanište,

na tvojim grudima mogu sklopiti umorna krila

i sanjariti o bajkovitim predelima Maroka.

Ovde ću da prezimim, tu ću dočekati proleće,

i nadam se, mnoga leta.

Treba ti, ova moja, urođena razdraganost i dečija veselost,

ovi moji nasumični dodiri u prolazu,

vrhovima prstiju

crtam ti osmeh.

